h1

Aku nak rasmi sendirilah…

October 24, 2009

Akhirnya berjaya juga aku membina satu lagi template joomla 1.5.. kalau bagi kat syarikat swasta ni mau 10-15 ribu dia bedal.. tapi aku apa lah sangat aku dapat..tut..tut bos jugak yang dapat..kang-kang.. Tak delah saje tu.. apa pon aku berbangga dapat berbakti kepada negeri ku sendiri..biarlah dibasahi peluh sekali pon demi Kelantan terchinta aku sanggup aku buat sampai dah tak larat gitu…Dengan bangganya dan takburnya..hahahhaa aku rasmikan web portal baru Kerajaan Negeri Kelantan… yahhh…Subhanallah..betul-betul riak ni…webkelantanWalaupon belum betul-betul siap tak kira nak rasmi jugak.. anda semua dijemput untuk bagi cadangan dan teguran membina, silalayari www.kelantan.gov.my.. sekian..

Advertisements

3 comments

  1. Tahniah Bro…!!


  2. Comel doh template tu.

    Cuma cun lagi kalau pilihan alih bahasa tu buat di sebelah kanan atas. -:)

    Apa pun, tahniah!


  3. apa-apa pun tahniah bro…nti boleh bt website sykt aku kerja…



Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: