Archive for the ‘kelantan’ Category

h1

Aku nak rasmi sendirilah…

October 24, 2009

Akhirnya berjaya juga aku membina satu lagi template joomla 1.5.. kalau bagi kat syarikat swasta ni mau 10-15 ribu dia bedal.. tapi aku apa lah sangat aku dapat..tut..tut bos jugak yang dapat..kang-kang.. Tak delah saje tu.. apa pon aku berbangga dapat berbakti kepada negeri ku sendiri..biarlah dibasahi peluh sekali pon demi Kelantan terchinta aku sanggup aku buat sampai dah tak larat gitu…Dengan bangganya dan takburnya..hahahhaa aku rasmikan web portal baru Kerajaan Negeri Kelantan… yahhh…Subhanallah..betul-betul riak ni…webkelantanWalaupon belum betul-betul siap tak kira nak rasmi jugak.. anda semua dijemput untuk bagi cadangan dan teguran membina, silalayari www.kelantan.gov.my.. sekian..

Advertisements